Oklejanie szyb kolbuszowa

Oklejanki na szybach

Jednym z zniewalających sposobów na reklamę jest oklejanie szyb. Jako, że szyby są „oknem na świat” poprzez oklejenie samej reklamy też stają się jej oknem. Zwierzchnim punktem na którym koncentruje się obserwator jest akurat okno. Nie może ono być obklejone w pełni, niezbędny jest w nim pryzmat światła, tak by przylepiona reklama (w zależności od odmiany, rodzaju oklejenia) była zauważalna oraz koncentrowała zaciekawienie oglądającego, by nie mógł on oderwać od niej oczu. Reklama powinna być niczym lustro oraz matryca społeczeństwa. Oklejanie szyb w cudowny sposób wpływa na tworzenie świata reklamy, do którego użytkownik ma wejść i okno staje się wtenczas niczym drzwi, które percepcja widza akurat otwiera. Widziany obraz oferuje dane koronne dla reklamodawcy, a poprzez bodźce poglądowe kluczowe dla odbiorcy. Profesjonaliści na bieżąco badają wpływ reklamy na konsumentów a przy tym nieustannie znajdują coraz nowsze sposoby dojścia do ich umysłów w taki sposób, żeby nakłonić ich do długofalowego kupna wskazanych produktów albo usług. Próbują dotrzeć do nich nie tylko poprzez reklamę ale również poprzez ankiety, niemniej jednak te drugie są tylko podsumowaniem, sposobem wyznaczenia, które w chwili podejmowania decyzji nie ma tak bliskiego powiązania z myślami, skojarzeniami jakie oddaje obraz zrealizowany między innymi poprzez oklejanie szyb reklamą. W zależności od typu artysty – stwórcy reklamy, każda z nich ma różny wpływ oddziaływania. Im większa panorama odcieni, oryginalny sposób przekazu, komunikacji tym większe prawdopodobieństwo dojścia do nabywcy, a tym samym też do zachęcenia i dostania nowych, być może nie tylko z określonej grupy użytkowników.


Możliwość komentowania jest wyłączona.