Oklejanie szyb bielawa

Oklejanki na szybach

Jednym z zniewalających sposobów na reklamę jest oklejanie szyb. Jako, że szyby są „oknem na świat” poprzez obklejenie samej reklamy także stają się jej oknem. Zwierzchnim punktem na którym kumuluje się obserwator jest właśnie okno. Nie może ono być obklejone szczegółowo, potrzebny jest w nim pryzmat światła, tak by przylepiona reklama (w zależności od formy, sposobu obklejenia) była widoczna oraz koncentrowała zainteresowanie oglądającego, aby nie mógł on oderwać od niej oczu. Reklama ma być niczym lustro a przy tym matryca społeczeństwa. Oklejanie szyb we wspaniały sposób wpływa na aranżowanie świata reklamy, do którego użytkownik ma wejść i okno staje się wtenczas niczym drzwi, które percepcja widza właśnie otwiera. Widziany obraz oferuje dane newralgiczne dla reklamodawcy, a poprzez bodźce naoczne ważne dla odbiorcy. Eksperci na bieżąco badają wpływ reklamy na nabywców i nieustająco odnajdują co chwila nowsze sposoby dotarcia do ich umysłów w taki sposób, żeby nakłonić ich do długotrwałego kupna wskazanych produktów bądź usług. Próbują trafić do nich nie tylko poprzez reklamę ale także poprzez ankiety, niemniej jednak te drugie są tylko zreasumowaniem, sposobem wskazania, które w momencie podejmowania decyzji nie ma tak bliskiego powiązania z myślami, skojarzeniami jakie oddaje obraz utworzony między innymi poprzez oklejanie szyb reklamą. W zależności od modelu artysty – twórcy reklamy, każda z nich posiada różny wpływ oddziaływania. Im większa paleta barw, autentyczny sposób przekazu, łączności tym większe prawdopodobieństwo dotarcia do odbiorcy, a tym samym też do zachęcenia a także zdobycia nowiutkich, być może nie tylko z określonej grupy klientów.


Możliwość komentowania jest wyłączona.